سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد دبیرکل جدید اتحادیه عرب تعیین شد / نبیل فهمی کیست؟ چه کسی نخست وزیر بعدی بریتانیا است؟ ماجرای ورود بازرسان آژانس به ایران چیست؟ منبع آگاه: صرف شدن پول‌های بلوکه شده برای خرید غلات واقعیت ندارد ادعای ترامپ: ایران با بازرسی‌های هسته‌ای موافقت خواهد کرد پاکستان: توافق ایران و آمریکا، به معنای پایان سیاسی نتانیاهو است

واکنش کنعانی به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه آلمان درباره زنان و دختران ایرانی+ عکس

واکنش کنعانی به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه آلمان درباره زنان و دختران ایرانی+ عکس سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه آلمان درباره زنان و دختران ایرانی واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 05
کد خبر: ۲۰۷۰۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز پنجشنبه به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه آلمان واکنش نشان داد.

کنعانی با انتشار تصاویری از اعتراضات کارکنان خدمات بهداشتی در آمریکا، آلمان و انگلیس در صفحه شخصی خود نوشت: به جای اظهارات مداخله جویانه و جانبدارانه و ابراز نگرانی غیرصادقانه نسبت به زنان و دختران ایرانی، بهتر است نگران پرسنل بهداشتی، بیماران آمریکا، آلمان و انگلیس باشید و به وضعیت آن‌ها رسیدگی کنید.

واکنش کنعانی به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه آلمان درباره زنان و دختران ایرانی+ عکس


رسانه‌های آلمان روز دوشنبه از اعتصاب کارکنان بخش سلامت در اعتراض به افزایش هزینه‌های زندگی و بوروکراسی خبر داده بودند. خبرگزاری دویچه‌وله نوشت که کارکنان بخش سلامت آلمان معتقدند سیاست‌های دولت در زمینه سلامت با افزایش هزینه‌های زندگی مطابقت ندارد.

روز گذشته (چهارشنبه) رسانه‌های آمریکا هم کزارش دادند بیش از ۷۵ هزار کارمند بخش سلامت آمریکا یکی از بزرگترین اعتصابات این بخش در تاریخ اخیر این کشور را برگزار کردند.

ائتلاف اتحادیه‌های دائمی کایسر، یک نهاد جامع که نماینده اتحادیه‌های محلی است، ماه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اعتصاب «بزرگ‌ترین اعتصاب کارکنان بخش سلامت در تاریخ آمریکا» خواهد بود.

این ائتلاف تهدید کرده است که «اگر کایسر به اعمال ناعادلانه در کار ادامه دهد» در ماه نوامبر اعتصاب بیشتری انجام خواهد داد. /تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار